The little things that makes life big <3

heej på er :D förlåt at jag inte skrivit på ett tag men ja har haft fullt upp. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova måste upp tidigt i morgon för den här veckan blir det att ta bussen in till Norrköping är ju i Finspång :D  de är lite jobbigt att åka med buss varje morgon fast ja vänjer mej och så är det värt det älskar det här. :D i veckan blir det att jobba på i skolan och på tisdag ska vi till vrinneviskogen neeeejj snacka om tråkigt -.- men men och i morgon på idrotten blir det kampsport inte heller världens roligaste kanske... men på torsdag så fyller min gammel farmor år och då blire käka massa smörgåstårta och umgås med släkt och familj :D de ska bli fun fun fun !!! :D älskar smörgåstårta ahhahaha såå otroligt gott :D sen är de ju fredag hah dåå är det helg igen :D och då ska Liv kanske komma hit är it bestämt än men får se. :D  Igår fick ja ett litet ryck att ja ville lära mej sy klänningar tröjor kjolar och en massa sånt :D såå nu sk jag  göra det har j usy slöjd så ja kan ju fråga min sylärare grejor ja behöver veta :D den första klänningen ska ja nog göra i skolan  så ja kan få lite hjälp med hur ja ska göra sen ska ja nog piffa til lden lite så den blir lite mera min stil :D sen hoppas jag att ja blir bra  på det så ja kan sitta hemma och så på en prov docka :D haha finns ju en sån där rolig som man kan ställa efter sina egna mått :D blir nog en sån när ja ee tillräckligt bra sen :D då ser man ju ochså hur den sitter :D får hoppas att jag blir så bra :D  men men nu har jag inte så mycket att skriva håller på att spela in en egen skiva ochså men covers av andra artister då  vill skiva mina egna låtar men ja kan inte skriva musik ja vill jätte gärna men ja kan verkligen inte folk säger men skriv som du känner eller bara nått du har lust att skriva om men då tänker ja okeej oo sen när ja sk asätta mej och skriva såå får ja hjärnsläp och kan inte skriva ett jävla skit :( skulle bli överlycklig om ja kunde göra en hel skiva med min egna musik aja får väl se hur det blir med det men nu får ni ha det attans bra så hörs vi natti på er puss :D <3<3<3




HÄR ÄR HON HAHA BÄSTA VÄNNER EVER LOVE YOU <3<3<3<3






Kommentarer
Postat av: Liv

aaaww älskar dig med!!!!!<33333

2011-10-09 @ 22:54:14
URL: http://livbirksjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0