Finspång :D !!!

heej igen !! nu har vi flyttat guuud va jobbigt gick upp 5 över sju i morse och då va det bara att börja bära ner till en  stor kärra mycket tungt sen var det åka till finspång lasta av allting och se fick ja oo jenny stanna här med djuren och packa upp medans mamma och micke åkte tillbaka till norrköping och hämtade ttlass till . jah och jenny packade upp i köket poch vi märkte att hon som hade bott här innan inte hade städat bra alls blev as förbannad! -.- såå de första jag och jenny fick göra va ställa oss i köket och börja städa. när vi gjort de så tog vi en pause och ringde och hörde med mamma vart dom var för vi va vrål hungriga men dom va kvar i norrköping i typ 3 ohc en halv timme till så jag la mej och sov och sen när dom kom så hängde min kusin med över och min morbror som ochså hjälpte till att bära, och då köpte dom med sen en varsin hamburgare från max fast vi igentligen skulle äta pizza men de blir det imorgon istället.  såå nu blire nattti för mej och krypa ner i sängen och ta det lungt och de är torsdag i morgon såå snart helg :D ^^men ni fårha det bra så hörs vi puss på er !! <<33 ^^:D :);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0