Just Tuesday.....

heej på er ! Förlåt om ja inte har skrivit på ett tag :/  som jag skrev i ett annat inlägg såå har jag haft väldigt fullt upp !  Men men nu sitter jag i skolan  och ska snart ha No labb. idag Ska jag hem vid två så de blir ingen idrott för mej idag xD de räkte med igår fyfan assså va jobbbigt men haha "vann i klassen för högst puls YÄÄÄÄxD fick upp till 200. :D Imorgon såå flyttar vi till ägskallebynxD finspång de ska bli skit kul :D  gillar att bo i en liten by eller ... rättaresagt håla :) men aja nu ska ja dra men ni får ha det bra såå hörs vi kommer nog in lite bilder på mitt nya rum sen :D seess <3<3<<3

Kommentarer
Postat av: Issa

kuul! Om inte ni är klara när jag slutar idag så ska jag komma till finspång(onsdag) <3

2011-09-28 @ 08:17:27
URL: http://zweeetgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0