lördag kväll! :D <<33

halojjssaaann!

hur mår ni ?  just nu sitter jag och lyssnar på musik och spelar wow de är kul men kan bli lite långtråkigt ibland xD nu om typ en kvart är det 6 timmar tills jag fyller år :D känns bra. :D
Har suttit och tittat på kirugumi ochså de är som en one peace men det har ett huvud och den går mycket längre ner än en vanlig one peace en japansk version av den typ :D haha då ringde min farbror och frågade vad jag gjorde och då sa ja att jag satt och kollade på en kirugumi och han sa det ( du får inte köpa en sån jag lägger mej inte i vad du köper men en sån får du inte köpa ) haha jag bara garvade åt honom och sa att det kan ju inte han bestämma för det kommer jag göra ändå haha han sa till och med till min pappa att se till att jag inte köpte en xD för det är ju en såndär dräckt bebisar har på sej tyckte han xD hehe det är bara kul att se honom på cp ryck på mej som han samtidigt garvar xD men men ja ska ha en i vilket fall :D jag är envis om man säger så ^^  men nu ska jag spela lite wow igen kanske eller kolla på någon serie typ two and a half men tror jag att det blir :D men ni får ha en bra kväll så hörs vi :D kommer nog ut lite bilder på de jag fick  :D hörs <<333




HÄR ÄR MIN KIRUGUMI JAG SKA! KÖPA XD DEN ÄR JU JÄTTE SÖÖTTT TYCKER INTE NI DET <<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0