Måndag!

hej på er! :D nu sitter jag i skolan och lyssnar på musik och väntar på Liv. ^^idag är det bara 2 dagar kvar innan  vi flyttar :D så det ser ut som helvete hemma xD blir att vara ledig på Onsdag så ska ja och min syster hjälpa till med flytten och packa upp o en massa ^^ska bli kul. :D I helgen har jag och min syster vart i Linköping i 2 dgr och sovit hos en kompis :D vi har hat as kul xD kollat på harry pottter den första filmen på svenska HAHAHAHA och sen så vi den nya pirates of the carabien filmen ochså den va bra fast de skulle blivit bättre ifall Elisabeth swan var med i denhär med. Men men nu ska jag göra lite annat xD men ni får ha det bra så hörs vi herrå ^^<<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå kul! Hoppas jag kan komma till er någon dag så kan vi gå på badhuset i finspång! :D<333

2011-09-26 @ 21:06:23
Postat av: issa

det var jag som skrev där uppe

2011-09-26 @ 21:06:54
URL: http://zweeetgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0