Måndag kväll..

hej på er! nu ligger jag i sängen och ska snart sova. idag har jag beställt mössa och vantar till vintern fast det är en sån där  man hade när man var liten att vantarna sitter ihop med mössan :D och så är det en svart mössa med två öron och till vantar är det två stycken tassar hur gulligt som helst. :D Sen har jag oxå beställt en jacka :D till vintern skulle bli en sån syrran hade fast den kostade 1700 typ xD haha men hittade en as fin jacka med mussöron på :D för 720 i stället. Jag ville oxå köpa en kigurumi fast imorgon ska jag ner till maxi med mamma och köpa lite saker och har jag över pengar då så ska jag  köpa en.:D
När allt det jag har beställt kommer så kommer det komma ut en bild på alting såå ni får se mina fina grääjjoorr xD :D men ni får ha det attans bra såå hörs vi puss på er <<333
HAHAHA ..... XD ÄR JAG INTE SNYGG PÅ DENDÄR BILDEN ELLER XD HAHAHA ( TROR IT DET ) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0