Världens bästa!♥♥♥♥♥♥

Josefine.♥

Du är världens bästa! Du finns alltid där för mig. Så som jag alltid kommer finnas för dig. Mitt liv utan dig skulle inte vara någonting. Jag skulle kunna skriva en oändlig bok om alla minnen vi har tillsammans. Alla sjuka minnen. När vi skulle gå till affären för att handla och vi glömde något varje gång, vi gick fram och tillbaka 4 gånger innan vi hade allt. När vi smög på Jenny och Ellinor. Eller den gången vi var iväg och fiska och alla sprang omkring och skrek på bryggan och det slutade med att Adam fick en krok i fingret. Eller dom gångerna vi har gått på stan och varit super trött och skrattat så mycket åt någonting så att vi inte ens kan stå upp och alla bara tittar på en som att man var ett UFO. Dom gångerna vi sett på skräckfilm och vi gått tillsammans till ett rum för att tända en lampa.. ELLER! När den där spindel med vingar kom in när vi tittade på film (långben eller harkrank..?) När både du jag och Jenny sprang iväg från det rummet i panik. Haha jaa.. säg någonting vi inte har gjort! Ville bara säga att jag älskar dig min vän och jag kommer aldrig ALDRIG släppa dig vad som än händer och om jag nu börjar i Älvdalen, vilket är åt helvete långt bort så kommer jag komma hem på loven, och jag kommer jämt ringa och jag vägrar tappa kontakten på grund av det! Du är en super fin person och jag tycker synd om dom som inte tar chansen att lära känna en sådan underbar person som dig.. jag lovar! Dom går miste om något stort, men det har inte jag gjort eftersom du är min MIN VÄN! Helt otroligt att vi funnit varandra! Haha kom på en ett minne till.. alla dom gånger vi sjungit till sing start så vi har blivit hesa och kraxat hela dagen. Men det som är bäst av allt är våran HUMOR! INGEN KNÄCKER DEN! Dom underbara blickarna man får när jag viskar något sjukt på lektionen och du börjar skratta högt och alla kollar bak på oss.. Haha :') DU ÄR VÄRLDENS FINSTE PERSON OCH JAG ÄLSKAR DIG FÖR DEN DU ÄR OCH INGEN KAN ÄNDRA PÅ DET! ♥



Fick de av världens bästa!<3

Kommentarer
Postat av: Liv

Du är världens bästa! <3

2012-01-24 @ 17:31:05
URL: http://livbirksjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0